top of page

【皮膚暗啞】三大原因+補救方法

已更新:3月25日



1. 皮膚缺水:

皮膚缺水:當皮膚水份唔夠,影響角質層更新既速度,黑色素亦因代謝減慢從而較難排走而導致皮膚暗啞。

2. 缺乏深層清潔:

當面部油脂和灰塵、污濁微粒子、化妝品等等既成份混雜一齊既時候,慢慢氧化變質,如果唔徹底清潔,會令到面上好似多左層灰膜一樣,望落去皮膚非常暗啞,灰沉暗啞或帶黃。

3. 角質層過厚:

角質層過厚:當角質過厚時會令皮膚失去光澤,反射光線能力減弱,明亮度下降,所以望落去就會暗暗沉沉,有皮膚暗啞的問題。


 皮膚暗啞有咩解決方法?

想解決皮膚暗啞問題要多方面夾攻效果先至長久,去除表面角質,深層清潔,再補水。做好清潔補水成分先至吸收,面膜及塗抹式面霜很多時候只能做到表面保濕,所以持久度比較低。打好深層皮膚的基礎,皮膚才有能力吸收及長效鎖住營養,真正改善皮膚暗啞問題。 


bare 的彈簧哥重塑蛋白療程,包括煥膚,修復和注養,方面夾攻全面照顧皮膚暗啞所需,

我們專業治療師亦會根據你面部的不同皮膚問題,同時幫你解決,無限醫學儀器及醫學原理的產品的組合,每次都可以自由地組合,針對性地幫你打好皮膚的基礎,快速幫皮膚細胞補充水份,並注入營養,提升角質層代謝速度同加快排走底層色素,徹底解決皮膚暗啞問題。






484 次查看0 則留言
bottom of page